Бажання
Додайте товари до списку бажань
UAH EUR USD
Графік роботи:
Замовлення приймаємо 24/7
Працюємо ПН-ПТ з 09:00 до 18:00

 

Порівняння
Додайте товари для порівняння
0
Мій кошик

Німецька косметика Bilou

Сортування:
за популярністю спочатку дешевше за назвою

Засновано на любові до клієнта
Bilou – німецький бренд, заснований у 2015 році. Його першими продуктами стали пінки для душу Tasty Donut та Creamy Mandarin. Досі їх популярність не знижується, що дозволило їм набути статусу бестселера торгової марки. Після успішної першої гігієнічної серії її портфоліо розширилося лосьйонами, спреями для тіла, ароматизованими солями для ванн, доглядовою лінійкою для губ, також власною парфумерією.

Маркетингова політика бренду – це потрапляння продукції з виробничої лінії одразу на прилавки супермаркетів та сторінки онлайн-ресурсів. Високому рівню продажів сприяла як продумана реклама в мас-медіа та соціальних мережах, так і ретельний підхід до розробки формул гігієнічних засобів.

Колекція для ванни та душу збагачена живильним маслом авокадо, мигдалю, цілющим екстрактом алое віра. Синтетичні ж сполуки – парабени, силікони, мінеральні олії чи органічні компоненти тваринного походження – не застосовують у розробці. Тому товари Bilou заслужено зараховуються до веганських. Також керівництво торгової марки категорично забороняє тестування косметики на тваринах, що підтверджується міжнародною сертифікацією РЕТА.

Компанія відзначена найвищим балом у тесті європейського науково-дослідного центру "Dermatest". Це доводить екологічність і гіпоалергенність складів всіх виробів, що без винятку випускаються.

До створення упаковки також підійшли з усією відповідальністю. Препарати у формі аерозолів не містять сполук, що руйнують озоновий шар атмосфери, можуть зберігатися до 24 місяців після відкриття. Всі упаковки, флакони, тюбики, коробочки підлягають вторинній переробці.

Що незвичайного може запропонувати Bilou?
Порівняно зі звичайним гелем, текстура пінок для душу – більш повітряна та легка. Вона практично не відчувається на шкірі, але при цьому повністю справляється зі своїм призначенням: очищує епідерміс від забруднень, зволожує та живить його.
Ароматні композиції – ще одна візитна картка компанії. Усі вони – ексклюзивні, раніше не використані ні в кого із фірм-конкурентів. До їхнього створення залучаються відомі парфумери, які разом із спеціалістами відділу розробок та інновацій доводять до досконалості незвичайні рішення.
Створюючи солі для ванн, Білоу зупинилися на рослинному поверхнево-активному компоненті. Це ПАР, який м'яко змиває забруднення, не дратуючи при цьому шкіру. А в олії для губ прижилося ще одне ноу-хау. Крім ароматної композиції з натуральних інгредієнтів, до нього вирішили додати синтетичний підсолоджувач – сахарин натрію. Він гіпоалергенний, екологічно чистий, безпечний для людей із цукровим діабетом, не викликає карієсу зубів.

Bilou – німецький бренд, заснований у 2015 році. Маркетингова політика бренда – це потрапляння продукції з виробничої лінії одразу на прилавки супермаркетів та сторінки онлайн-ресурсів. Високому рівню продажів сприяла як продумана реклама в мас-медіа та соціальних мережах, так і ретельний підхід до розробки формул гігієнічних засобів.

Колекція для ванни та душу збагачена живильною олією авокадо, мигдалю, цілющим екстрактом алое вера. Синтетичні ж сполуки – парабени, силікони, мінеральні олії чи органічні компоненти тваринного походження – не застосовують у розробці. Тому товари Bilou заслужено зараховуються до веганських. Також керівництво торгової марки категорично забороняє тестування косметики на тваринах, що підтверджується міжнародною сертифікацією РЕТА.

До створення упаковки також підійшли з усією відповідальністю. Препарати у формі аерозолів не містять сполук, що руйнують озоновий шар атмосфери, можуть зберігатися до 24 місяців після відкриття. Всі упаковки, флакони, тюбики, коробочки підлягають вторинній переробці.

Що незвичайного може запропонувати Bilou?

  • Порівняно зі звичайним гелем, текстура пінок для душу – повітряна та легка. Вона практично не відчувається на шкірі, але водночас повністю справляється зі своїм призначенням: очищує епідерміс від забруднень, зволожує та живить його.
  • Ароматні композиції – ще одна візитна картка компанії. Усі вони – ексклюзивні, раніше не використані ні в кого із фірм-конкурентів. До їхнього створення залучаються відомі парфумери, які разом із спеціалістами відділу розробок та інновацій доводять до досконалості незвичайні рішення.
  • Створюючи солі для ванн, Білоу зупинилися на рослинному поверхнево-активному компоненті. Це ПАР, який м'яко змиває забруднення, не подразнюючи водночас шкіру. А в олії для губ прижилося ще одне ноу-хау. Крім ароматної композиції з натуральних інгредієнтів, до нього вирішили додати синтетичний підсолоджувач – сахарин натрію. Він гіпоалергенний, екологічно чистий, безпечний для людей із цукровим діабетом, не викликає карієсу зубів.
Розгорнути
Вгору