Кількість
|
Вартість
|
||
|
Sim Sensitive (Сім Сенсітів) - фінська компанія, що є провідним виробником у Європі непарфумованих гіпоалергенних засобів для волосся. Sim Sensitive зарекомендувала себе як надійний постачальник високоякісної, ефективної продукції, повністю безпечної навіть для людей, які страждають на сильну алергію.
Крім інших напрямків своєї роботи, Sim Sensitive майже 20 років досліджує та виробляє ефективні лікувальні засоби проти випадіння волосся, від лупи, від зайвої сухості, ламкості, жирності, себореї та інших недоліків волосся. І значно досягли успіху в цій галузі.
Будучи фінською компанією Sim Sensitive, висуває високі вимоги до якості кожного створюваного ними продукту. Одним із принципів Sim Sensitive, які завоювали їй довіру споживачів, є виготовлення продукції із найякіснішої та найбезпечнішої сировини. Усі інгредієнти, що входять до складу заобів цієї компанії, проходять дерматологічне дослідження. Більшість продукції не містить ароматизатори та барвники (ми кажемо "більшість", тому що у Sim Sensitive є ще лінійка декоративної косметики для волосся, зокрема фарб і т.п., де необхідно використовувати барвники та ароматизатори).
Як піонери та лідери у виробництві непарфумованих засобів для волосся команда Sim Sensitive бачить свою місію у встановленні нового підходу до професійного догляду за волоссям – найкраща турбота про клієнтів, безпеку, здоров'я та ефективність.
Історія компанії.
1994. Дев'ятнадцять років тому бренд Sim Sensitive почав своє зростання в галузі засобів для волосся, обравши своїми головними пріоритетами такі принципи: висока якість, ідеальна ефективність, здоров'я та чудове обслуговування.
2003. Компанія повністю утвердилася в концепції чистого повітря, максимально опинившись від ароматів, парфумних, алергенних інгредієнтів у своїй продукції.
2004. Sim Sensitive розміщує більшу частину своїх виробничих потужностей на заводі в Юльярві (Ylöjärvi), Західна Фінляндія. Завод розміром понад 5000 квадратних метрів.
Сьогоднішній день. Sim Sensitive займає сильну позицію на фінському та європейському ринках, швидко розширюючи географію своїх шанувальників та експорту, має велику базу постійних клієнтів. А також успішно розвиває свою концепцію гіпоалергенних, непарфумованих засобів для волосся, маючи понад 230 ексклюзивних салонів, що працюють із використанням виключно безпечної косметики Sim Sensitive, популярність яких збільшується з кожним роком.