Кількість
|
Вартість
|
||
|
MISSHA – південнокорейський виробник косметики, який заслужено можна називати міленіальним. Адже рік його заснування – 2000. З самого початку його концепція – особистий підхід до кожного клієнта, адже якщо один засіб є корисним для одного, то для іншого – зовсім ні. У суперечливому пошуку “золотої середини” народжувалися революційні б'юті-продукти Missha, серед яких – bb-крем. В одному тюбику вдалося об'єднати препарат з декоративним зволожуючим, поживним, відновлюючим ефектом.
Поглиблене вивчення шкіри різних вікових груп, ретельні дослідження кожної нової формули дозволили Missha створювати безпечні, ефективні косметичні засоби. Вкладаючи у розробку продукції колосальні гроші, цінова політика бренду з часом непохитна: надавати споживачам якісний товар за доступними цінами.
Натуральні інгредієнти, народжені корейською природою
Missha також ставить пріоритет дієвий склад на противагу дизайну упаковки та рекламної кампанії. В асортименті продукції бренду:
- декоративна косметика (bb-, cc-креми, шиммерні рум'яна, тинти, блиски для губ, підводки для очей, рум'яна, консилери та ін.);
- допоміжні засоби (фіксатори для вій, гель для демакіяжу губ та очей);
- серія препаратів з комплексного догляду за шкірою та волоссям;
- антивікова косметика (бюджетна Time Revolution, елітна Yang Rejuvenating лінії).