Як підібрати косметику догляду за шкірою і при цьому заощадити

  1. Читайте етикетки косметичних засобів

Визначення потреб своєї шкіри і аналіз інформації на етикетці може допомогти в разі, якщо ви бажаєте прискорити цей процес, зберегти кошти і вибрати те, власне що з більшою ймовірністю підходить під ваш запит.

Етикетка косметичного засобу допоможе дізнатися, як діє цей засіб і якого ефекту від нього варто очікувати, чи надовго вистачить продукту, скільки його можна зберігати в закритому і відкритому вигляді.

2. Як зрозуміти, що потрібно шкірі

З декоративною косметикою все просто: ми знаємо, який колір або засіб нам підходить.

З косметикою по догляду за шкірою все набагато складніше: незрозуміло, чи потрібна нашій шкірі сироватка, крем, маска або все відразу. Тому перед покупкою засобів по догляду за обличчям потрібно визначити стан вашої шкіри і проблеми, з якими ви стикаєтеся.

Перед покупкою косметичних засобів, вивчіть свою шкіру. Визначте, що конкретно ви хочете виправити, а також в якому стані знаходиться у вас шкіра.

Такий підхід, безсумнівно, допоможе вам звузити перелік косметичних засобів і вбереже вас від зайвих витрат. Коли покупець сам не знає, яку проблему він хоче вирішити за допомогою косметики, ймовірність придбати те, що в результаті не підійде, дуже висока.

З чого складається етикетка

Коли ви вивчили стан шкіри і зрозуміли, яку проблему хочете вирішити, можна вирушати за покупками в інтернет-магазин натуральної косметики Lantale і переходити до вивчення етикеток, а також характеристик. На косметичних засобах пишуть назву продукту і бренду, склад, спосіб використання, термін придатності відкритого і закритого продукту, інформацію про виробника, а також об’єм.

• Назва та тип засобу

Назва включає в себе інформацію про тип засобу - наприклад, пінка для вмивання, очищаюча олія, відлущуючий лосьйон або зволожуюча сироватка. На ринку косметичних засобів по догляду за шкірою існують різні типи засобів, але всі вони діляться на такі підгрупи як: очищаючі, зволожуючі і відлущуючі.

• Склад

При створенні засобів технологи вирішують, які інгредієнти використовувати, щоб продукт виконував свої обіцянки.

Інформацію про склад відображають на зворотному боці засобу. Компоненти, концентрація яких більше 1%, знаходяться в порядку убування. Ті, яких менше 1%, можуть бути розташовані в будь-якому порядку на розсуд виробника. Варто обирати засоби з більш коротким складом. Чим більше в складі продукту різних компонентів, тим вище ризик, що він спровокує алергічну реакцію.

• Упаковка

Від упаковки засобу безпосередньо залежить термін придатності продукту і зручність використання. Обирайте закриті упаковки, в які не проникає повітря або ваші пальці. Всякий раз, коли ми дістаємо крем з банки пальцями, ми заносимо мікроорганізми, які там розмножуються, знижують роботу продукту і призводять до проблем зі шкірою. Закрита упаковка з помпою або у вигляді тюбика допомагає цього уникнути, так як в такому випадку ви видавлюєте засіб з упаковки, і в нього бактерії потрапляють менше. У вакуумній упаковці з помпою відсутне повітря, власне, що уповільнює розмноження бактерій. Ще вона спрощує дозування засобу: ви просто натискаєте на неї один або два рази.

• Додаткові позначення

Гіпоаллергенно. Як правило, під гіпоалергенністю мають на увазі невисоку імовірність появи алергічної реакції на даний косметичний продукт. Засоби з такою позначкою призначені для людей, які часто стикаються з почервонінням або іншими шкірними реакціями на застосування засобу.

Некомедогенно. Комедогенних - здатність викликати виникнення комедонів. Це горбки на шкірі, які потім перетворюються в прищики. Камедони - вихідна стадія акне. Тому нерідко можна почути, що некомедогенна косметика підходить людям, які схильні до цього захворювання або страждають від нього.

Не тестується на тваринах. Є кілька організацій, які видають сертифікат виробникові косметики, про те, що косметика не тестується на тваринах і не використовує в своїй роботі інгредієнти тваринного походження.

Органічна косметика. Як правило означає, що продукт містить інгредієнти натурального походження і його виробництво не шкодить природі.

•             Термін придатності

У всіх косметичних засобів існує два терміни придатності. Перший демонструє, скільки можна зберігати продукт в закритому вигляді, а інший - термін зберігання засобу після відкриття.

Термін зберігання відкритого косметичного засобу зображується у вигляді баночки з числом - кількістю місяців. Вона означає, як довго можна користуватися засобом після відкриття упаковки. Цей термін залежить від різних параметрів: самого продукту, упаковки, умов зберігання і частоти застосування. Найчастіше трапляються значки 6 і 12. Це означає, що дані продукти можна зберігати відповідно півроку або рік після року.

Користуватися косметикою після закінчення одного з термінів зберігання не рекомендовано, тому що в даному випадку виробник не гарантує, що засіб все ще буде ефективним і нешкідливим.

Косметика може зіпсуватися раніше терміну через неправильне зберігання. Рекомендується зберігати косметику далеко від сонячних променів. Зазвичай виробник вказує, як зберігати той чи інший продукт, на зворотному боці упаковки або ж на сайті.

Зберігати косметику догляду у ванній кімнаті не рекомендується. Висока вологість сприяє зростанню патогенних бактерій і грибків.

Скориставшись вищевказаними порадами, ви зможете підібрати для себе відповідний засіб по догляду за шкірою і при цьому заощадити ваші кошти.